Вторник, 01.07.2025, 13:46
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

Научное сообщество "Гармония"

Меню сайта
Категории раздела
Новости [2]
Новости из жизни Новокаховской гимназии
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Июль 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    статистика

    Супермаркет: гостинний і не дуже


    Супермаркет: гостинний і не дуже


    Виконала: Троцюк Руслана Ігорівна. Учениця 6(10)-А класу Новокаховської гімназії.

    Керівник роботи:  Якименко Людмила Вікторівна. Вчитель географії та економіки. Вчитель вищої категорії

    2011 р.


    Мета: дослідити якість обслуговування споживачів у супермаркеті «Оскар» м. Нова Каховка


    Етапи проведення дослідження:

    1.     Вивчення  літератури  по наданню послуг  у супермаркетах України та інших країн світу.

    2.     Особливості роботи супермаркету «Оскар» м. Нова Каховка.

    3.     Виявлення переваг і недоліків у наданні послуг споживачам.

    4.     Розробка рекомендацій.

    5.     Висновки.


      Якість обслуговування споживачів у супермаркетах нагадує  пазли, коли загальна картина складається з окремих елементів - вражень від відвідин різних магазинів. Супермаркетами прийнято називати великі універсальні магазини самообслуговування з продажу товарів широкого асортименту.  

    Цей американський винахід з недавніх пір прижився у нас  і в наявності тенденція стрімкого кількісного зростання супермаркетів. Разом з тим, розвиток цього виду торгівлі мало б супроводжуватися підвищенням рівня обслуговування клієнтів, про що давно мріють багато споживачів.

     

    Дослідження  супермаркету «Оскар» міста Нова Каховка проведено  у  січні 2011 року . 


    Основні питання  роботи:

    • Коли гостинність адресовано не всім;

    • камери зберігання, візки та кошики;

    • розташування товару, пакети, нарізка;

    • консультанти та персонал;

    • цінники і розрахунки біля каси;

    • куточок споживача і контрольні ваги;

    • сайт і дисконтні карти;

    • супутні послуги;

    • деякі висновки та рекомендації;

    додатки.

      Навіть у межах однієї торгової мережі супермаркети дуже сильно відрізняються між собою, різниця ж між різними мережами супермаркетів часом величезна. Ми зосередили увагу на послугах, що надаються супермаркетом своїм клієнтам. Програма дослідження включала показники, що відображають потреби та очікування споживачів, іншими словами - ринковий попит. 


    Додатки:

    презентація «Супермаркет: гостинний і не дуже»

    cypermaret.rar:

    cypermaret_brochyra.docx

    cypermaret.pptx