Супермаркет: гостинний і не дуже
Виконала: Троцюк Руслана Ігорівна. Учениця 6(10)-А класу Новокаховської гімназії.
Керівник роботи: Якименко Людмила Вікторівна. Вчитель географії та економіки. Вчитель вищої категорії
2011 р.
Мета: дослідити якість обслуговування споживачів у супермаркеті «Оскар» м. Нова Каховка
Етапи проведення дослідження:
1. Вивчення літератури по наданню послуг у супермаркетах України та інших країн світу.
2. Особливості роботи супермаркету «Оскар» м. Нова Каховка.
3. Виявлення переваг і недоліків у наданні послуг споживачам.
4. Розробка рекомендацій.
5. Висновки.
Якість обслуговування споживачів у супермаркетах нагадує пазли, коли загальна картина складається з окремих елементів - вражень від відвідин різних магазинів. Супермаркетами прийнято називати великі універсальні магазини самообслуговування з продажу товарів широкого асортименту.
Цей американський винахід з недавніх пір прижився у нас і в наявності тенденція стрімкого кількісного зростання супермаркетів. Разом з тим, розвиток цього виду торгівлі мало б супроводжуватися підвищенням рівня обслуговування клієнтів, про що давно мріють багато споживачів.
Дослідження супермаркету «Оскар» міста Нова Каховка проведено у січні 2011 року .
Основні питання роботи:
• Коли гостинність адресовано не всім;
• камери зберігання, візки та кошики;
• розташування товару, пакети, нарізка;
• консультанти та персонал;
• цінники і розрахунки біля каси;
• куточок споживача і контрольні ваги;
• сайт і дисконтні карти;
• супутні послуги;
• деякі висновки та рекомендації;
• додатки.
Навіть у межах однієї торгової мережі супермаркети дуже сильно відрізняються між собою, різниця ж між різними мережами супермаркетів часом величезна. Ми зосередили увагу на послугах, що надаються супермаркетом своїм клієнтам. Програма дослідження включала показники, що відображають потреби та очікування споживачів, іншими словами - ринковий попит.
Додатки:
презентація «Супермаркет: гостинний і не дуже»
cypermaret_brochyra.docx
cypermaret.pptx