Вторник, 01.07.2025, 14:08
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

Научное сообщество "Гармония"

Меню сайта
Категории раздела
Новости [2]
Новости из жизни Новокаховской гимназии
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Июль 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    статистика

    Бенчмаркінг як інноваційний інструмент управління бізнесом

    Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
    Головне управління освіти і науки Херсонської облдержадміністрації
    Херсонське територіальне відділення МАН України

                                    Відділення: економіка
    Секція: мікроекономіка  та макроекономіка
                                                   Базова дисципліна: математика


    Бенчмаркінг як інноваційний інструмент управління бізнесом

                                                                         Роботу виконала: Знаковська Олександра Миколаївна, 
    учениця 6 (10) класу,
    гімназії Новокаховської міської ради

    Науковий керівник: Якименко Людмила Вікторівна,
     вчитель географії  і економіки,
     вчитель вищої категорії.


    Нова Каховка-2013

             ТЕЗИ
      В умовах переходу економіки України на ринкові відносини, українські підприємства зазнають чимало труднощів, намагаючись бути конкурентоспроможними як на внутрішньому, так і на світовому ринку.

    Бенчмаркінг як новий сучасний інструмент конкурентної боротьби і метод інноваційного управління бізнесом дозволяє підприємствам удосконалюватися, виявляючи інструменти переваги, цілеспрямовано впроваджуючи їх в свою діяльність і краще використовуючи власний потенціал зростання.



    Актуальність та ступінь вивченості проблеми конкурентоспроможності визначили вибір теми, мети і завдань дослідження.

                 Мета науково-дослідницької роботи полягала в тому, щоб вивчити бенчмаркінг як ефективний інструмент в управлінні та покращенні якості,розглянути різні підходи до вирішення даної проблеми, проаналізувати стан та ступінь використання бенчмаркінгу в економіці зарубіжних країн та України, розробити рекомендації по використанню його методів та прийомів на підприємствах України.

                 Мета дослідження визначила необхідність вирішення наступних завдань:
      1. дати поняття бенчмаркінгу, показати його переваги для успішного розвитку бізнесу;
      2. розглянути класифікацію видів бенчмаркінгу;
      3. проаналізувати світову практику застосування бенчмаркінгу та обгрунтувати доцільність його застосування в якості інструменту підвищення конкурентоспроможності підприємств;
      4. визначити бенчмаркінгові дії, спрямовані на попередження зниження рівня конкурентоспроможності підприємств;
      5. сформувати модель організації процесу бенчмаркінгу на підприємстві.
              
     Об'єкт дослідження - бенчмаркінг.

    Предмет дослідження:  організаційно-управлінські відносини, що виникають у процесі маркетингової оцінки забезпечення конкурентоспроможності підприємства засобами бенчмаркінгу.
              

     Отримані результати дослідження:
    1. обґрунтовано доцільність застосування бенчмаркінгу як пріоритетного маркетингового інструменту забезпечення конкурентоспроможності підприємств;
    2. доведено необхідність використання можливостей бенчмаркінгу підприємствами, що дозволяє підвищувати їх конкурентоспроможність, в основі якої лежить ідея самонавчання і адаптації до мінливих умов ринкового середовища;
    3. розроблені структура і основні положення організації бенчмаркінгового проекту для підприємства.

             Практична значимість дослідження полягає в тому, що розроблені пропозиції дозволяють підприємствам своєчасно і з високим ступенем достовірності оцінити конкурентні відносини на ринку і оперативно вжити дієвих заходів з метою досягнення або збереження конкурентоспроможності. Застосований у роботі методологічний підхід для аналізу конкурентоспроможності дозволить підприємствам отримувати достовірні відомості про ринкову ситуацію, об'єктивно оцінювати свої внутрішні сили і оперативно вживати необхідних заходів для досягнення або перевищення відповідних показників конкурентів.
                Розвиток бенчмаркінгу сприяє відкритості та розвитку бізнесу. Освоєння цього методу управління для вдосконалення бізнесу дозволить не тільки великим українським компаніям, але також середнім і малим йти в ногу з часом і зайняти в найближчому майбутньому гідне місце як на внутрішньому, так і на світовому ринку.


                 Основними методами дослідження стали: історичний, дослідницькій, порівняльній та метод ситуаційного аналізу.

                  Стан вивченості проблеми. Теорії бенчмаркінгу приділено значну кількість робіт зарубіжних авторів, проте в Україні даний напрям маркетингу вивчено і застосовується недостатньо. Інформаційну базу дослідження складають офіційні дані, що містяться у працях і статтях зарубіжних економістів-дослідників.
                 

              1. benchmarking.pptx;
              2. brochyra.rtf;
              3. rezensiya.docx;
              4. tesy.docx.