Вторник, 01.07.2025, 10:20
Приветствую Вас Гость | Регистрация | Вход

Научное сообщество "Гармония"

Меню сайта
Категории раздела
Новости [2]
Новости из жизни Новокаховской гимназии
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Июль 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    статистика

    Люмінесцентні лампи, користь та шкода

     Відділення: хімія  і біологія
      Секція: Екологія

    Люмінесцентні лампи, користь та шкода

    Роботу виконала:    Тітова  Аделіна , учениця 6(10)-А класу  Гімназії НовокаховськоЇ міської ради
    Науковий керівник: Гайдучик Неля Андріївна

    Нова Каховка 2015 р.

    ЗМІСТ

    ВСТУП__________   3

    РОЗДІЛ 1._______________  5

    ОСНОВНА ЧАСТИНА ___________ 5

    1.1. Види і конструкції люмінесцентних ламп _____ 5
    1.2. Область застосування ___6
    1.3. Історія застосування _______7
    1.4. Параметри люмінесцентних ламп ___7
    1.5. Загроза отруєння парами ртуті, як наслідок
    використання люмінесцентнихламп_______ 9
     1.6. Утилізація люмінесцентних ламп ___   12

    РОЗДІЛ 2. ______   15

    ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА     ___  15

    2.1. Переваги і недоліки люмінесцентних ламп __ 15
    2.2. Дослідження освітленості приміщень гімназії ____ 16

    ВИСНОВКИ________ 18
     
    СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ  ДЖЕРЕЛ ______  20

    ТЕЗИ  НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ
    Назва роботи  Люмінесцентні лампи, користь та шкода
    Прізвище, ім’я та по-батькові    Тітова Аделіна Володимирівна, автора роботи
    Начальний  заклад     Гімназія Новокаховської міської ради
    Клас        6(10)-А
    Населений пункт        м. Нова Каховка
    Прізвище, ім’я та по-батькові    Неля Андріївна Гайдучик, наукового керівника    учитель хімії гімназії Новокаховськоїи міської ради                   
    Актуальність нашого  дослідження.  
    Полягає в розгляді найбільш простих шляхів економії та застосування енергозберігаючих технологій в повсякденному житті.
    Мета дослідження. Вивчення одного з найбільш простих і доступних методів економії електроенергії з допомогою використання люмінесцентних ламп.
    Ми ставили перед собою такі завдання:

    •  Теоретичне вивчення будови та використання люмінесцентних ламп, вивчення найбільш простих методів економії електроенергії;
    • Практичне застосування сучасних технологій та їх ефективність;
    • Вивчення загрози отруєння парами ртуті, як наслідок використання люмінесцентних ламп;
    • Знайомство з прийомами утилізації  люмінесцентних ламп;
    • Дослідження та порівняння переваг та недоліків використання цих ламп;
    • Підрахування затрат та економії при переході всієї гімназії на нове освітлення люмінесцентними лампами.

    Практичне значення роботи:
    Підрахувавши затрати на заміну ламп ми  склали план на порядок заміни ламп та плануємо довести його до відома директора, щоб дирекція могла включити його в перспективний план матеріального переоснащення гімназії.

    ВСТУП
                    Ми не можемо представити сучасне суспільство без електроенергії. Вона оточує нас всюди - у вигляді світла, тепла. Ми не замислюючись включаємо світло, не замислюємося, що в квартирі нам тепло, коли за вікном вже зима. Кожен з нас не може уявити себе без телевізора у квартирі, мобільного телефону, комп'ютера. Кожен день ми споживаємо сотні кіловат енергії, але не кожен задається питанням - як економити електроенергію?

    Метою даної роботи є вивчення одного з найбільш простих і доступних методів економії електроенергії з допомогою використання люмінесцентних ламп.

    Ми ставили перед собою такі завдання:

    • Теоретичне вивчення будови та використання люмінесцентних ламп, вивчення найбільш простих методів економії електроенергії;
    • Практичне застосування сучасних технологій та їх ефективність;
    • Вивчення загрози отруєння парами ртуті, як наслідок використання люмінесцентних ламп;
    • Знайомство з прийомами утилізації  люмінесцентних ламп;
    • Дослідження та порівняння переваг та недоліків використання цих ламп;
    • Підрахування затрат та економії при переході всієї гімназії на нове освітлення люмінесцентними лампами.

    Методи дослідження: спостереження, дослід, аналіз інформаційних джерел з проблеми, зіставлення, аналіз результатів отриманих даних, моніторинг, підрахунки, математичні розрахунки.

    Об’єктом  проведення даного дослідження є коридори і  класні приміщення гімназії Новокаховської міської ради на предмет заміни всіх старих світильників на нові люмінесцентні лампи.

    Структура дослідження:  наукове дослідження складається з чотирьох частин: вступ, основна частина, в якій розглядаються основні теоретичні питання, практична частина та висновок.

     

    Актуальність даної теми полягає в дослідженні переваг використання люмінесцентних ламп,вивченні шкідливих складових  їх ( пари ртуті),
    правильної експлуатації і найголовніше – правильної утилізації, щоб не забруднювати навколишнє середовище отруйними парами ртуті, розгляді найбільш простих шляхів економії та застосування енергозберігаючих технологій в повсякденному житті.

    Практичне значення дослідження: підрахувавши затрати на заміну ламп ми  склали план на порядок заміни ламп та плануємо довести його до відома директора, щоб дирекція могла включити його в перспективний план матеріального переоснащення гімназії.

    Люмінесцентна лампа — газорозрядне джерело світла, світловий потік якого визначається в основному світінням люмінофорів під впливом ультрафіолетового випромінювання розряду; видиме світіння розряду не перевищує декількох відсотків. Люмінесцентні лампи широко застосовуються для загального освітлення, при цьому їх світлова віддача в кілька разів більше, ніж у ламп розжарювання того ж призначення. Термін служби люмінесцентних ламп може до 20 разів перевищувати строк служби ламп розжарювання за умови забезпечення достатньої якості електроживлення, баласту та дотримання обмежень по кількості комутацій, в іншому випадку швидко виходять з ладу. Найбільш поширеним різновидом таких джерел є люмінесцентна ртутна лампа. Вона являє собою скляну трубку, заповнену парами ртуті, з нанесеним на внутрішню поверхню шаром люмінофора.

    Додаток:

    Архів – Тітова Аделаіда.rar

    Відгук

    на дослідницьку роботу  Тітової Аделіни

     «Люмінесцентні лампи, користь та шкода»

             Робота свідчить про високий рівень вивчення даного питання та добре сформовані навички ведення дослідження, а саме вміння аналізувати, порівнювати, робити висновки.

                Цінність роботи полягає у  вивченні одного з найбільш простих і доступних методів економії електроенергії з допомогою використання люмінесцентних ламп.

    Тітова Аделіна  розглянула в роботі теоретичні і практичні  питання: вивчення будови та використання люмінесцентних ламп, вивчення найбільш простих методів економії електроенергії;практичне застосування сучасних технологій та їх ефективність;вивчення загрози отруєння парами ртуті, як наслідок використання люмінесцентних ламп; знайомство з прийомами утилізації  люмінесцентних ламп; дослідження та порівняння переваг та недоліків використання цих ламп; підрахування затрат та економії при переході всієї гімназії на нове освітлення люмінесцентними лампами .

    Дослідження Тітової Аделіни має практичне значення: підрахувавши затрати на заміну ламп вона  склала  план на порядок заміни ламп та планує довести його до відома директора, щоб дирекція могла включити його в перспективний план матеріального переоснащення гімназії.

     

    Науковий керівник                                   Гайдучик Н.А., учитель хімії  гімназії